Τα έντυπα για αξιολόγηση μαθητή/τριας από το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
Με βάση τις διατάξεις του Ν. 4823/2021 και τον Ενιαίο Κανονισμό Λειτουργίας των ΕΔΥ, κατά την έναρξη λειτουργίας της Ε.Δ.Υ. το σχολείο αποστέλλει στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.:
ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΩΝ Ε.Δ.Υ. (είναι το Πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων που καθορίζει την έναρξη λειτουργίας της Ε.Δ.Υ. στο σχολείο)
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ χρησιμοποιούμε το υπόδειγμα του ΚΕΔΑΣΥ Δράμας (υποβάλλεται στο ΚΕΔΑΣΥ μέσω του Σ.Δ.Ε.Υ.)
Για την αξιολόγηση μαθητή/τριας από το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. απαιτούνται τα παρακάτω έγγραφα:
Α. Όταν στο σχολείο λειτουργεί Ε.Δ.Υ.:
ΕΝΤΥΠΟ 1. ΑΙΤΗΣΗ - ΔΗΛΩΣΗ ΓΟΝΕΑ - ΚΗΔΕΜΟΝΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (το έντυπο χρησιμοποιείται για να ξεκινήσει η διαδικασία διερεύνησης αναγκών - δυσκολιών του μαθητή από τα μέλη της ΕΔΥ, προτού συνυπογραφεί το Πρωτόκολλο Συνεργασίας)
ΕΝΤΥΠΟ 2. ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ Ε.Δ.Υ. - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (το έντυπο συνυπογράφεται από την Ε.Δ.Υ. και τους γονείς, προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία διερεύνησης ή/και υποστήριξης των δυσκολιών - αναγκών του/της μαθητή/τριας στο σχολείο)
ΕΝΤΥΠΟ 3. ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ, ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ - ΛΥΚΕΙΟΥ (συμπληρώνεται το έντυπο της αντίστοιχης βαθμίδας από τον ή τους εκπαιδευτικό/ούς της τάξης)
ΕΝΤΥΠΟ 4. ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (συμπληρώνεται και εφαρμόζεται από την Ε.Δ.Υ. σε συνεργασία με τους γονείς, τον μαθητή, όπου είναι εφικτό, και τους εκπαιδευτικούς και διαβιβάζεται μαζί με τα προηγούμενα έντυπα στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., αν μετά την εφαρμογή της παρέμβασης ο/η μαθητής/τρια συνεχίζει να αντιμετωπίζει σημαντικές εκπαιδευτικές ή ψυχοκοινωνικές δυσκολίες - ανάγκες. Συνοδεύεται από τις Εκθέσεις του εκπαιδευτικού ΕΑΕ που υποστηρίζει τον μαθητή, του Κοινωνικού Λειτουργού και του Ψυχολόγου της Ε.Δ.Υ.). Αν υφίσταται ήδη αξιολογική έκθεση - γνωμάτευση του ΚΕΔΑΣΥ / ΚΕΣΥ / ΚΕΔΔΥ το Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης βασίζεται στους βασικούς άξονες που προτείνονται σε αυτήν.
ΕΝΤΥΠΟ 5. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ / ΚΗΔΕΜΟΝΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ΓΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ (υποβάλλεται από το γονέα/κηδεμόνα μέσω σχολείου ή απευθείας στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Στη δεύτερη περίπτωση το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ενημερώνει το σχολείο για ένταξη του μαθητή στο πρόγραμμα της Ε.Δ.Υ.)
Β. Όταν στο σχολείο δε λειτουργεί Ε.Δ.Υ.:
ΕΝΤΥΠΟ 3. ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ, ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ - ΛΥΚΕΙΟΥ (συμπληρώνεται το έντυπο της αντίστοιχης βαθμίδας από τον ή τους εκπαιδευτικό/ούς της τάξης)
ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ (περιλαμβάνει περιγραφή των μέτρων που έχουν ήδη ληφθεί από τη σχολική μονάδα για την υποστήριξή του/της μαθητή/τριας, τα σχετικά αποτελέσματα αυτών και τεκμηριωμένη πρόταση για την αναγκαιότητα αξιολόγησης ή επαναξιολόγησης του/της μαθητή/τριας)
ΕΝΤΥΠΟ 5. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ / ΚΗΔΕΜΟΝΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ΓΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ (υποβάλλεται από το γονέα/κηδεμόνα μέσω σχολείου ή απευθείας στο ΚΕ.ΔΑ.Σ.Υ.)
______
Τα έντυπα που απευθύνονται προς το ΚΕΔΑΣΥ να σαρώνονται (σκανάρονται) ή να φωτογραφίζονται σωστά και να μας αποστέλλονται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email) στη διεύθυνση: kedasynaxou@sch.gr.