Δράσεις ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Νάξου 2022-2023

Εδώ αναρτώνται οι δράσεις του ΚΕΔΑΣΥ Νάξου (ενημερωτικές, επιμορφωτικές, κ.ά.)

Δράσεις 2021-2022 - Δράσεις 2020-2021  Παλιότερες δράσεις

17/5/2023: ΕϋFEE ϊψϋSησEE γοϋD߁EEθηEEΝηπιαγωγε߁E Αγ߁E Αεν߁E Νάϊ@E/strong>

Μετά απEαίE EΣEγοEΔιδασEϋS EEε߁E, αγEιήθηE απEευEϊϊ ενημερική ϊψϋSησEEEEEΚΕΔΑΣΥ Νάϊ@EE  εκEEE EEγοϋD߁EEEθηEEEΝηπιαγωγε߁E. ԁEθ݁E EενημέE- ζήE ήE EEE EEασEEΣEγοEΔιδασEϋS: "ΑEηλEεβασEE EEδιαφEετικEητEEΝηπιαγωγε߁Equot;.

 

 

2/5/2023 - 6/5/2023: ΈεψEεξαμελEEEιμακ߁E EΚΕΔΑΣΥ Νάϊ@E ην ΑEE/strong>

Η EE݁Eια EEικE EΚΕΔΑΣΥ Νάϊ@E EEάϋNϋSας EE(E  γκενική EEησEEΣEγωEÁEέ EEΚηδεμE EEεί E ΑEE, (E  ετικά αιE EEEήις  Eεί EΑEE, (E EEEEανάγκες Eέ Eγραφεί E βά  EEE επικEϋXϊϋEEEE  Eε߁EEΑEE EE(E  εκEεμή αιE αξιοEγηEEθηEEEΑEE, απEά E αγEίησEιށEEεπίεψης εξαμελEEEιμακ߁E ην ΑEE Η EEϋF εγEίθηE EEαγEιήθηE  εξށE

Α. Τ 2/5/2023: Μετάβα ην ΑEE/span>

 

Β. ΤετάE3/5/2023:

1. ΕεψEEΝηπιαγωγε߁EΚαταπE, EΔ. Σ. ΚαταπE, EΝηπιαγωγε߁EΑεσίϋFEEEEΔ. Σ. ΑεσίϋFEγιEεπιτEια διερEϋF EEEόF αναγEEEδυEEE ϋDασ߁EE  εκιδευEEEEεπιμέ ϋ@ϋSήις E γοϋD߁E EE Eιθεί απαραί.

2. ΑόHEEησEEEEθηEEEΔ. Σ. ΚαταπE (ΨEEική EˁEEεραπευE αξιοEγη EEθη - ŁEαιδεική αξιοEγη δεEEθη EΛή EινικE ισE EEθη)

3. Αγεατινή ενημερική ϊψϋSησEE  εκιδευEEEΣEEÉEάδωEEΑEE (Νηπιαγωγε߁E ΔημEικά, ΓϊψEE Λειακ݁EΤάόDις EEΕΠΑΛ). Θ݁E EϊψϋSησης θα είϋ@E «Η έγκαι διάγνEεκιδευEEEEEινικEδυEEEEαναγEE EθηEEαπE Eε߁EEEEδιαχεί  EΣεργαEE  ΚΕΔΑΣΥ». ԁEE: ΓϊψEE Λ. Τ. ΑEE. Ώ  18.00΄.

 

Γ. Π݁E 4/5/2023:

1. ΕεψEEΝηπιαγωγε߁EΧE EΔ. Σ. ΧE ΑEE, EΓϊψEE Λ.Τ. ΑEE EEEΕΠΑΛ ΑEE γιEεπιτEια διερEϋF EEEόF αναγEEEδυEEE ϋDασ߁EE  εκιδευEEEEεπιμέ ϋ@ϋSήις E γοϋD߁E EE Eιθεί απαραί.

2. ΑόHEEησEEEEθηEEEΔ. Σ. ΚαταπE (ŁEαιδεική αξιοEγη EEθη - ΨEEική EˁEEεραπευE αξιοEγη δεEEEίEEθη EΛή EινικE ισE δεE EEίEEθη)

3. ŁEαιδεική ΑόHEEησEEθη EΔ. Σ. ΧE ΑEE

4. Αγεατινή ενημερική ϊψϋSησEE  γοϋD߁E EΣEEÉEάδωEΧE ΚαταπE EEΑεσίϋFEΑEE. Θ݁E E ϊψϋSησης θα είϋ@E «Η έγκαι διάγνEδυEEEEαναγEEEEθηEEαπE EEEγέϋDια EEEδιαχεί   ϋDασ߁EE  Eε߁EEE ΚΕΔΑΣΥ». ԁEE: ΓϊψEE Λ.Τ. ΑEE. Ώ  18.00΄.

 

Δ. ΠαρασE 5/5/2023:

1. ŁEαιδεική ΑόHEEησEEθη EΔ. Σ. ΚαταπE ΑEE

2. ΨEEική EˁEEεραπευE αξιοEγη Eθη Δ. Σ. ΧEΑEE EΛή EινικE ισE

3. ΕεψEEΝηπιαγωγε߁EΑιγι܁EEΑEE EEE Δ. Σ. Αιγι܁EEΑEE γιEεπιτEια διερEϋF EEEόF αναγEEE δυEEE ϋDασ߁EE  εκιδευEEEEεπιμέ ϋ@ϋSήις E γοϋD߁E EE Eιθεί απαραί.

4. ŁEαιδεική, ΨEEική EˁEEεραπευE αξιοEγη Eθη Νηπιαγωγε߁E Αιγι܁EEΑEE EΛή EινικE ισE

5. Αγεατινή ενημερική ϊψϋSησEE  γοϋD߁E EΣEEÉEάδωEEΑιγι܁EEΑEE. Θ݁E EϊψϋSησης θα είϋ@E «Η έγκαι διάγνEδυEEEEαναγEEEEθηEEαπEEEEγέϋDια EEE διαχεί   ϋDασ߁EE  Eε߁EEE ΚΕΔΑΣΥ». ԁEE: Δ. Σ. Αιγι܁EEΑEE. Ώ  18.00΄.

 

Ε. ΣάββατE6/5/2023: Ε ην έδρEEE/span>

ΠαρασE 21/4/2023 EΓενικEΛEιο Νάϊ@E

ΣάϋSησEΠϊσEϋNEΚΕΔΑΣΥ E EΔιε ΔευβάθμιαE ŁEαίδεης ΚEδωEEE Δ/ϋS݁EΣEEÉEάδωEΔευβάθμιαE ŁEαίδεης EΝάϊ@E

Θ݁E ζήE "ΣEE διαρή"

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ του 4ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΑΞΟΥ:

ԁο ΚΕΔΑΣΥ Νάξου ανEινEενEEαίE E ΣEγοEΔιδασEϋS E4E ΔημEικE ΣE߁E Νάϊ@EδιEγάϋX  ϋDααEE  Eε߁EEEαπEευEϊωEενημερικ݁Eϋ@ϋSήις γιE  E θ݁E:

1EϊψϋSησE Δευ 6 ΜαρE. Ώ 17.30. ΧE4EΔημEικEΣE߁E
 Εισηγήια: ΚE Τ݁EE- ΨEEE
Θ݁E ειγηE "Αϋ@γνζω  ϋ@ισθށE EE(ΘE, E, απEEE άγχE, Eική απE߁E..). ΜαθαίϋX ϋ@  διαχειζοEE ΕϋHEEαυεκE EEquot;








2EϊψϋSησE ΠαρασE 17 ΜαρE 2023. Ώ 17.30. ΧE4E ΔημEικEΣE߁E

ΕισηγητށE Κ/ϋNEʁEάE- ΠϊσEϋNEΚΕΔΑΣΥ Νάϊ@Ebr>
Θ݁E ειγηE "ΕθιE EEΔιαδ߁E - ΚίϋCE EEEE ανEEEstrong>"



8/2/2023: 2E/strong> Eική ϊψϋSησEϋDασίας ΚΕΔΑΣΥ Νάϊ@EE EE ΕΔΥ Νάϊ@E/strong>

Θ݁E:

E ΑEηλEϋFE

E ŁEEEE διεκίEo:p>

E ΣϋHE ενεργεEEγιE EE EE. έ.

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΕΔΑΣΥ ΝΑΞΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΝΑΞΟΥ ις 12/12/2022 (ΑΦΙΣΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ)

ρEEηρθηE ις 12/12/2022 Eδιά EEενημερική ϊψϋSησEEΚΕΔΑΣΥ Νάϊ@EE  γοϋD߁E- EδεEϋDEEEθηEEEEεί EΝάϊ@E/p>

 

 

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΕΔΑΣΥ ΝΑΞΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΝΑΞΟΥστις 14/12/2022 (ΑΦΙΣΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ)

ρEEηρθηE ις 14/12/2022 Eδιά EEενημερική ϊψϋSησEEΚΕΔΑΣΥ Νάϊ@EE  εκιδευEEEEεί EΝάϊ@E/p>

 

11/11/2022: ΕεψEΠϊσEϋNEΚΕΔΑΣΥ EEΔ/ϋSας Α/θμιαEŁE/EΚEδωEE Νηπιαγωγε߁EΓαλανάδοE- ΣεργαEE EεκιδευEEEE γοϋD߁E/strong>

 

 

11/11/2022: ΕεψEEEEEΔιεημEικEρEδωEEΚΕΔΑΣΥ Νάϊ@E Eε߁EγιE ϋDασ߁EE E Δ/ϋSή/ϋSEEE EικEEEεί  εξށE

  

  • 9.00 EE: ΕΕΕΕΚ Νάϊ@Eo:p>
  • 10.30 EE: ΕΝΕΕΓΥ-Λ Νάϊ@Eo:p>
  • 12.30 EE: ΓϊψEΤγαίας (E απEαίE EEε߁E)

 

7/11/2022: ΕεψE EEEEΚΕΔΑΣΥ EΝηπιαγωγε߁EΓαλανάδοE- επιτEια . Αγεατινή ϊψϋSησEϋDασίας E  γοϋD߁EEEEΠϊσEϋF E Eε߁E

 

 

4/11/2022: ΕεψE EEEEΚΕΔΑΣΥ EΕιδικEΔημEικEΣE߁EΝάϊ@E- ϋDασ߁EE  EικEEEε߁E

 

 

12/10/2022: ΕεψEΝηπιαγωEEΚΕΔΑΣΥ EEεπιτEια  EΝηπιαγωγε߁EΜελάϋXEEEEΝηπιαγωγε߁E ΓαλανάδοEΝάϊ@E/strong>

 

 

6/10/2022: ΕεψEΝηπιαγωEEΚΕΔΑΣΥ EEεπιτEια  E1EΝηπιαγωγε߁EΝάϊ@E/strong>

 

 

 

9/9/2022, ώρεα 12.00 π.μ.: 1η Συνάντηση Συνεργασίας με τα μέλη των ΕΔΥ Νάξου. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του 3ου Δημ. Σχολείου Νάξου

 

 

 Ενημέρωση για τα εξής θέματα συνεργασίας: ΕΔΥ - ΚΕΔΑΣΥ:
• Καθορισμός πλαισίου συνεργασίας ΕΔΥ – ΚΕΔΑΣΥ
• Αποσαφηνίσεις νομοθετικών διατάξεων – Κανονισμού λειτουργίας
• Έντυπα και διαδικασίες

 

 

9/9/2022, ώρα 10.00 π.μ.: 1η Διαδικτυακή Συνάντηση Συνεργασίας με τα μέλη των ΕΔΥ της Πάρου

 

 

Ενημέρωση για τα εξής θέματα συνεργασίας: ΕΔΥ - ΚΕΔΑΣΥ:
• Καθορισμός πλαισίου συνεργασίας ΕΔΥ – ΚΕΔΑΣΥ
• Αποσαφηνίσεις νομοθετικών διατάξεων – Κανονισμού λειτουργίας
• Έντυπα και διαδικασίες

 

 

8/9/2022, ώρα 11.30 π.μ.: Συμμετοχή στη διαδικτυακή συνάντηση (τηλεδιάσκεψη) της Περιφερειακής Δ/ντριας Εκπ/σης Ν. Αιγαίου με τους Προϊσταμένους των ΚΕΔΑΣΥ

 

 

8/9/2022, ώρα 10.00 π.μ.: Ενημερωτική συνάντηση Προϊσταμένου ΚΕΔΑΣΥ με Σύλλογο Διδασκόντων ΓΕΛ Νάξου, μετά από πρόσκληση του σχολείου

Θέματα ενημέρωσης:

 

Είδη και χαρακτηριστικά μαθησιακών δυσκολιών
Ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών στο σχολείο»

 

 

  

7/9/2022 - 9/9/2021: Ενδοϋπηρεσιακή εκπαίδευση μελών προσωπικού στη χορήγηση και ερμηνεία αξιολογικών εργαλείων, τη λειτουργία των διεπιστημονικών ομάδων και την έκδοση αξιολογικών εκθέσεων.

 

 

 

6/9/2022: 1η ενδοϋπηρεσιακή συνάντηση ολομέλειας προσωπικού ΚΕΔΑΣΥ Νάξου. Ενημέρωση του προσωπικού από τον Προϊστάμενο για το πλαίσιο λειτουργίας του ΚΕΔΑΣΥ και την αξιολογική διαδικασία - Συζήτηση.