Ανακοινώσεις 2018-2019 - πίσω στις ανακοινώσεις 2022-2023
10/7/2019: ΕΕΠ-ΕΒΠ: ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ
4/6/2019: Παράλληλη Στήριξη, ΕΒΠ και Σχολικό Νοσηλευτή σχολ. έτους 2019-2020
23/5/2019: Εξέταση υποψηφίων με Αναπηρίες και Ειδικές Εκπ/κές Ανάγκες στις Πανελλαδικές εξετάσεις 2019 (δε μας έχει αποσταλεί επίσημα ακόμή)
Τον νυμφώνα σου βλέπω, Σωτήρ μου, κεκοσμημένον και ένδυμα ουκ έχω, ίνα εισέλθω εν αυτώ˙ λάμπρυνόν μου την στολήν της ψυχής, φωτοδότα, και σώσον με.
Το Προσωπικό του ΚΕΣΥ Νάξου σας εύχεται
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΑΣΧΑ. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!
28/3/2019
Υπεύθυνη επικοινωνίας ΚΕΣΥ Νάξου με σχολικές μονάδες Ίου
Με την 6/29-4-2019 Πράξη του Συλλόγου Προσωπικού του ΚΕΣΥ Νάξου ορίστηκε η Υπεύθυνη Επικοινωνίας του ΚΕΣΥ Νάξου με τα σχολεία της Ίου ως εξής:
Υπεύθυνος Επικοινωνίας |
|
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΟΥ |
Ιωάννα Λιζάρδου - Κοινων. Λειτουργός |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΟΥ |
|
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚ. ΤΑΞΕΙΣ ΙΟΥ |
|
ΕΠΑΛ ΙΟΥ |
8/3/2019
Εγκύκλιος για ίδρυση, κατάργηση Τμημάτων Ένταξης σε σχολικές Μονάδες
Σύντομη Φόρμα για Ίδρυση - Κατάργηση Τμημάτων Ένταξης
6/3/2019
Διευκρινίσεις ΥΠΠΕΘ για τη λειτουργία των Ομάδων Εκπαιδευτικής Υποστήριξης
6/3/2019
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αρσενίου - Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων: Εκδήλωση για την Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού
Ώρα: 19.30
Στην εκδήλωση θα συμμετέχουν με ομιλία τα εξής μέλη του προσωπικού μας:
· Κων/νος Κλουβάτος – Προϊστάμενος ΚΕΣΥ Νάξου, με ομιλία: «Σχολική Βία και Εκφοβισμός – μύθοι και πραγματικότητα – αίτια και πρακτικές πρόληψης»
· Στεργιανή Λακκοβικιώτη – Ψυχολόγος, με ομιλία: «Θυμός – επιθετική συμπεριφορά σε παιδιά και εφήβους»
· Γιαννούλα Μπακούρου – Ψυχολόγος, με ομιλία: «Διαταραχές συμπεριφοράς σε παιδιά και εφήβους»
· Σωτηρία Ζουρνατζή – Κοινωνική Λειτουργός, με ομιλία: « Ο ρόλος της οικογένειας στη διαχείριση το θυμού και της επιθετικότητας»
6/3/2019
2η ενημερωτική συνάντηση: |
Δίωρη ενημερωτική συνάντηση με Δ/ντές και Προϊσταμένους Δημ. Σχολείων Νάξου (Σε συνεργασία με το 1o ΠΕΚΕΣ Ν. Αιγαίου - Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Δημοτ. Εκπ/σης) |
Θέμα |
«Καθορισμός τρόπων συνεργασίας ΚΕΣΥ - Σχολείων – Διαδικασία αξιολόγησης μαθητών από το ΚΕΣΥ – ο ρόλος της ΕΔΕΑΥ – Ομάδας Εκπ/κής Υποστήριξης - Σύνταξη και εφαρμογή Βραχυχρόνιου Προγράμματος Παρέμβασης» |
Ομάδα Συμμετεχόντων: |
21 συμμετέχοντες |
Τόπος συνάντησης: |
3ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου |
Χρόνος συνάντησης: |
Τετάρτη, 6/3/2019, ώρα 12.00΄-14.00΄ Σε |
1/3/2019
1η ενημερωτική συνάντηση: |
Τακτική τριμηνιαία συνάντηση με μέλη της ΕΔΕΑΥ Νάξου (άρθρο 10, παρ. 9 Ν. 4547/2018). |
Θέμα |
«Καθορισμός τρόπων συνεργασίας ΚΕΣΥ - Σχολείων – Διαδικασία αξιολόγησης μαθητών από το ΚΕΣΥ – ο ρόλος της ΕΔΕΑΥ – Ομάδας Εκπ/κής Υποστήριξης - Σύνταξη και εφαρμογή Βραχυχρόνιου Προγράμματος Παρέμβασης» |
Ομάδα Συμμετεχόντων: |
Ψυχολόγος και Κοινωνικός Λειτουργός της ΕΔΕΑΥ Νάξου, Δ/ντρια ΣΔΕΥ (ΕΕΕΕΚ Νάξου) (3 συμμετέχοντες) |
Τόπος συνάντησης: |
ΕΕΕΕΚ Νάξου (ΣΔΕΥ) |
Χρόνος συνάντησης: |
Παρασκευή, 1/3/2019, ώρα 12.00΄-14.00΄. |
27/2/2019
Εγκύκλιος για την επαναφοίτηση μαθητών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2019- 2020
27/2/2019
Προγράμματα Μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό και από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Α. Πρόγραμμα Μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό
Η εφαρμογή τέτοιων προγραμμάτων μετάβασης είναι βέβαιο ότι βοηθούν σημαντικά στην αρχική προσαρμογή των νηπίων στο σχολικό περιβάλλον και στην αποβολή του άγχους μετάβασης.
Β. Πρόγραμμα Μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο (η περυσινή πρόταση -2017-2018 - του Σχολ. Συμβούλου 3ης Περιφέρειας Δημοτ. Εκπ/σης Κυκλάδων)
Έχοντας διαπιστωθεί μέσα από την πολυετή εφαρμογή του (2012-2018) η ευεργετική δράση του συγκεκριμένου προγράμματος μετάβασης στους μαθητές του δημοτικού που την επόμενη σχολική χρονιά φοιτούν στο Γυμνάσιο, ανεπιφύλακτα προτείνουμε και φέτος, από άλλη θέση, την εφαρμογή του παραπάνω Προγράμματος Μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο. ΠΡΟΣΟΧΗ! Το προτεινόμενο χρονοδιάγραμμα αναφέρεται στο προηγούμενο σχολικό έτος.
12/2/2019
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΗΣ ΚΕΣΥ ΝΑΞΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2018-2019
(υποβλήθηκε στο οικείο ΠΕΚΕΣ και την Περιφ/κή Δ/νση Εκπ/σης στις 8/2/2019)
18/1/2019
Οδηγίες για αξιολόγηση μαθητή/τριας από το ΚΕΣΥ Νάξου
Επειδή υπάρχουν πολλά
ερωτήματα για τα βήματα που απαιτούνται για αξιολόγηση μαθητή/τριας από το ΚΕΣΥ,
περιγράφουμε συνοπτικά τη διαδικασία, όπως αυτή περιγράφεται στον
Ν. 4547/2018
καιτην
Υπουργική Απόφαση 211076/ΓΔ4/13-12-2018:
Βήμα 1ο:
Ο γονέας / κηδεμόνας ή το σχολείο ή διαπιστώνει ότι
κάποιος μαθητής εμφανίζει εκπαιδευτικές ή ψυχοκοινωνικές ανάγκες – δυσκολίες. Οι
ανάγκες – δυσκολίες ενδέχεται να διαπιστώνονται και από τη διερεύνηση αναγκών
που διενεργεί το ΚΕΣΥ.
Βήμα 2ο:
Ο γονέας / κηδεμόνας απευθύνεται ή καλείται, κατά
περίπτωση, απότην ΕΔΕΑΥ ή την Ομάδα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης για να υποβάλει
αρχικά αίτημα στο σχολείο με το οποίο θα αιτείται και θα συναινείστην έναρξη της
διαδικασίας αξιολόγησης – υποστήριξης του/της μαθητή/τριας (έντυπο
1).
Βήμα 3ο:
Συντάσσεται, αν δεν υπάρχει πρόσφατη, Περιγραφική Παιδαγωγική Έκθεση για τον/τη
μαθητή/τρια (έντυπο
2 νηπιαγωγείου,
έντυπο 2 δημοτικού,
έντυπο 2 γυμνασίου-λυκείου, αντίστοιχα).
Την έκθεση εισηγείται ο/η υπεύθυνος/η εκπαιδευτικός του
τμήματος ή/και του Τμήματος Ένταξης και των μελών της Ε.Δ.Ε.Α.Υ. ή της ομάδας
εκπαιδευτικής υποστήριξης μαθητών/τριών και περιλαμβάνει πιθανές άλλες
παρατηρήσεις από το σύνολο των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων.
Βήμα 4ο:
Με βάση την περιγραφική παιδαγωγική έκθεση (έντυπο
2), συντάσσεται το Βραχυχρόνιο Πρόγραμμα Παρέμβασης (έντυπο
3), με ευθύνη της Ε.Δ.Ε.Α.Υ. ή της Ομάδας Εκπαιδευτικής Υποστήριξης και σε
συνεργασία με την οικογένεια του/της μαθητή/τριας.
Βήμα 5ο:
Η περιγραφική παιδαγωγική έκθεση (έντυπο 2) και το
αρχικό έντυπο του Βραχυχρόνιου Προγράμματος Παρέμβασης (έντυπο 3) υποβάλλονται
στο ΚΕΣΥ πριν την εφαρμογή του Βραχυχρόνιου Προγράμματος Παρέμβασης, προκειμένου
το ΚΕΣΥ να μπορεί να υποστηρίξει όλη τη διαδικασία.
Βήμα 6ο:
Το σχολείο σε συνεργασία με την οικογένεια εφαρμόζει το Βραχυχρόνιο Πρόγραμμα
Παρέμβασης με ευθύνη της ΕΔΕΑΥ/Ομάδας Εκπ/κής Υποστήριξης και με την υποστήριξη
του ΚΕΣΥ. Το πρόγραμμα αναπροσαρμόζεται στην πορεία, όπου χρειαστεί (έντυπο
4). Στο ίδιο έντυπο αποτιμώνται τα αποτελέσματά του προγράμματος και
διατυπώνεται πρόταση για αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας από το ΚΕΣΥ ή όχι.
Βήμα 7ο:
Αν μετά την εφαρμογή του Βραχυχρόνιου Προγράμματος
Παρέμβασης, συνεχίζει να υφίσταται ανάγκη αξιολόγησης του μαθητή/τριας από το
ΚΕΣΥ, το σχολείο αποστέλλει Πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων με αιτιολογημένη
εισήγηση προς το ΚΕΣΥ, από την οποία να προκύπτει ότι έγιναν όλες οι αναγκαίες
υποστηρικτικές παρεμβάσεις από τη σχολική μονάδα του μαθητή και τα αποτελέσματα
των παρεμβάσεων αυτών. Συνυποβάλλεται το
έντυπο
4 (ενδιάμεση – τελική αξιολόγηση Βραχυχρόνιου Προγράμματος Παρέμβασης).
Βήμα 8ο:
Ο γονέας σε συνεννόηση με το σχολείο υποβάλλει αίτημα
προς το ΚΕΣΥ για αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας (έντυπο
5). Το ΚΕΣΥ ορίζει το χρόνο της αξιολόγησης με βάση το χρόνο υποβολής του
αιτήματος.
Βήμα 9ο: Η διεπιστημονική ομάδα του ΚΕΣΥ αξιολογεί τον/τη μαθητή/τρια και εκδίδει αξιολογική έκθεση – γνωμάτευση, συνοδευόμενη με προτάσεις. Η αξιολογική έκθεση επιδίδεται στον γονέα / κηδεμόνα, ο οποίος με δική του ευθύνη τη διακινεί προς το σχολείο ή άλλους φορείς. Με την παραλαβή της γνωμάτευσης, το σχολείο παραλαμβάνει από το γονεία-κηδεμόνα και βεβαίωση παραλαβής της γνωμάτευσης (έντυπο 6), την οποία αποστέλλει άμεσα στο ΚΕΣΥ.
Σε περίπτωση που ο γονέας
απευθύνεται πρώτα στο ΚΕΣΥ, θα παραπέμπεται στο σχολείο, προκειμένου να
εφαρμοστεί η παραπάνω διαδικασία (περιγραφική έκθεση, βραχυχρόνιο πρόγραμμα,
πρακτικό συλλόγου διδασκόντων κλπ.), όπως προβλέπεται στο νόμο.
Στις περιπτώσεις επαναξιολόγησης μαθητών που έχουν ήδη γνωματευθεί από το ΚΕΣΥ/ΚΕΔΔΥ για ειδικές μαθησιακές δυσκολίες - ανάγκες, δεν απαιτείται η εφαρμογή της παραπάνω διαδικασίας. O γονέας/κηδεμόνας υποβάλλει αίτηση επαναξιολόγησης απευθείας στο ΚΕΣΥ (έντυπο 5).
Τέλος, αιτήσεις που είχαν ήδη υποβληθεί στο ΚΕΔΔΥ Νάξου και προγραμματίζονται για εξέταση εντός του τρέχοντος τριμήνου, θα εξεταστούν χωρίς την εφαρμογή της προηγούμενης διαδικασίας. To ΚΕΣΥ θα ενημερώσει τα σχολεία για τις υπόλοιπες περιπτώσεις, για να εφαρμοστεί η προβλεπόμενη διαδικασία, όπως περιγράφηκε παραπάνω.
9/1/2019
Υπεύθυνοι Επικοινωνίας του Κ.Ε.Σ.Υ. Νάξου με τα σχολεία
Οι Υπεύθυνοι επικοινωνίας του Κ.Ε.Σ.Υ. Νάξου με τα σχολεία της περιοχής αρμοδιότητάς του, όπως ορίστηκαν την υπ. αριθμό 1 / 20-12-2018 πράξη του Συλλόγου Εκπαιδευτικού Προσωπικού του, με βάση την παράγραφο 1α του άρθρου 11 του Ν. 4547/2018:
ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΤΑ ΝΗΣΙ
ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΕΣΥ ΜΕ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
ΝΗΣΙ |
Ονομασία Σχολείου |
Υπεύθυνος Επικοινωνίας |
ΑΜΟΡΓΟΣ |
1/ΘΕΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΑΙΓΙΑΛΗΣ ΑΜΟΡΓΟΥ |
Γιαννούλα Μπακούρου - Ψυχολόγος |
ΑΜΟΡΓΟΣ |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ με Λ.Τ. ΑΜΟΡΓΟΥ |
|
ΑΜΟΡΓΟΣ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΡΚΕΣΙΝΗΣ ΑΜΟΡΓΟΥ |
|
ΑΜΟΡΓΟΣ |
ΕΠΑ.Λ ΑΜΟΡΓΟΥ |
Στεργιανή Λακκοβικιώτη - Ψυχολόγος |
ΑΜΟΡΓΟΣ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΤΑΠΟΛΩΝ ΑΜΟΡΓΟΥ |
|
ΑΜΟΡΓΟΣ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΑΜΟΡΓΟΥ |
|
ΑΜΟΡΓΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΑΛΗΣ-ΘΟΛΑΡΙΩΝ ΑΜΟΡΓΟΥ |
Σωτηρία Ζουρνατζή - Κοινωνική Λειτουργός |
ΑΜΟΡΓΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΚΕΣΙΝΗΣ ΑΜΟΡΓΟΥ |
|
ΑΜΟΡΓΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΑΠΟΛΩΝ ΑΜΟΡΓΟΥ |
|
ΑΜΟΡΓΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΑΜΟΡΓΟΥ |
|
|
Ονομασία Σχολείου |
Υπεύθυνος Επικοινωνίας |
ΑΝΑΦΗ |
ΓΥΜΝΆΣΙΟ ΜΕ Λ.Τ. ΑΝΑΦΗΣ |
Σωτηρία Ζουρνατζή - Κοινωνική Λειτουργός |
ΑΝΑΦΗ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΑΦΗΣ |
|
ΑΝΑΦΗ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΝΑΦΗΣ |
|
|
Ονομασία Σχολείου |
Υπεύθυνος Επικοινωνίας |
ΑΝΤΙΠΑΡΟΣ |
1/Θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ |
Ελένη Ζόμπολα - Φιλόλογος ΕΑΕ |
ΑΝΤΙΠΑΡΟΣ |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ Λ.Τ. ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ |
|
ΑΝΤΙΠΑΡΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ |
|
|
Ονομασία Σχολείου |
Υπεύθυνος Επικοινωνίας |
ΔΟΝΟΥΣΑ |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ Λ.Τ. ΔΟΝΟΥΣΑΣ |
Γιαννούλα Μπακούρου - Ψυχολόγος |
ΔΟΝΟΥΣΑ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΟΝΟΥΣΑΣ |
|
ΔΟΝΟΥΣΑ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΟΝΟΥΣΑΣ |
|
|
Ονομασία Σχολείου |
Υπεύθυνος Επικοινωνίας |
ΗΡΑΚΛΕΙΑ |
1/Θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΗΡΑΚΛΕΙΑΣ |
Μαρία-Αικατερίνη Καζάρα - Δασκάλα ΕΑΕ |
ΗΡΑΚΛΕΙΑ |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ με Λ.Τ. ΗΡΑΚΛΕΙΑΣ |
|
ΗΡΑΚΛΕΙΑ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΑΣ |
|
|
Ονομασία Σχολείου |
Υπεύθυνος Επικοινωνίας |
ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ |
2/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΩΝ |
Μαριάνθη Τσακιρίδου - Λογοθεραπεύτρια |
ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ με Λ.Τ. ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΩΝ |
|
ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΩΝ |
|
|
Ονομασία Σχολείου |
Υπεύθυνος Επικοινωνίας |
ΝΑΞΟΣ |
1ο
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΝΑΞΟΥ |
Ιωάννα Λιζάρδου - Κοινωνική Λειτουργός |
ΝΑΞΟΣ |
2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΧΩΡΑΣ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
3ο 2/Θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΕΡΑΘΟΥ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΙΒΛΟΥ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΛΑΝΩΝ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΙΒΛΟΥ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΑΛΑΝΑΔΟΥ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΛΙΝΑΔΟΥ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΛΑΝΩΝ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΑΓΚΡΙΟΥ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ENIAIO ΕΙΔΙΚΟ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ ΝΑΞΟΥ |
Ελένη Ζόμπολα - Φιλόλογος ΕΑΕ |
ΝΑΞΟΣ |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΙΒΛΟΥ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΕΕΕΕΚ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΑΞΟΥ |
Γιαννούλα Μπακούρου - Ψυχολόγος |
ΝΑΞΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΡΣΕΝΙΟΥ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΛΙΝΑΔΟΥ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΑΜΑΡΙΩΝΑ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΑΝΑΚΟY ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
1/Θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΚΟΡΩΝΙΔΑΣ ΝΑΞΟΥ |
Μαριάνθη Τσακιρίδου - Λογοθεραπεύτρια |
ΝΑΞΟΣ |
2/ΘΕΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΦΙΛΩΤΙΟΥ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΧΩΡΑΣ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
7ο 2/Θ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΡΣΕΝΙΟΥ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΠΕΙΡΑΝΘΟΥ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΜΑΡΙΩΝΑ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΙΝΙΔΑΡΟΥ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΑΛΚΕΙΟΥ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΝΑΞΟΥ |
Μαρία-Αικατερίνη Καζάρα - Δασκάλα ΕΑΕ |
ΝΑΞΟΣ |
3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΝΗΣ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΑΓΚΡΙΟΥ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΕΙΜΑΡΡΟΥ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑΞΟΥ |
Στεργιανή Λακκοβικιώτη - Ψυχολόγος |
ΝΑΞΟΣ |
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΡΑΓΑΙΑΣ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΑΔΟΥ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΑΓΑΙΑΣ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΤΑΜΙΑΣ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΑΛΚΕΙΟΥ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΕΠΑ.Λ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ (ΣΕΚ) ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
1/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΩΝΙΔΑΣ ΝΑΞΟΥ |
Σωτηρία Ζουρνατζή - Κοινωνική Λειτουργός |
ΝΑΞΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΙΝΙΔΑΡΟΥ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΩΝΟΥ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΙΛΩΤΙΟΥ ΝΑΞΟΥ |
|
ΝΑΞΟΣ |
ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΞΟΥ |
Μαρία-Αικατερίνη Καζάρα - Δασκάλα ΕΑΕ |
ΝΑΞΟΣ |
ΕΙΔΙΚΟ
NΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΑΞΟΥ |
|
|
Ονομασία Σχολείου |
Υπεύθυνος Επικοινωνίας |
ΠΑΡΟΣ |
1/Θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΜΑΡΠΗΣΣΑΣ ΠΑΡΟΥ |
Ιωάννα Λιζάρδου - Κοινωνική Λειτουργός |
ΠΑΡΟΣ |
1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΠΑΡΟΙΚΙΑΣ ΠΑΡΟΥ |
|
ΠΑΡΟΣ |
2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΠΑΡΟΙΚΙΑΣ ΠΑΡΟΥ |
|
ΠΑΡΟΣ |
ΕΠΑ.Λ. ΠΑΡΟΥ |
|
ΠΑΡΟΣ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΡΥΟΥ ΠΑΡΟΥ |
|
ΠΑΡΟΣ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΕΥΚΩΝ |
|
ΠΑΡΟΣ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΑΟΥΣΑΣ ΠΑΡΟΥ |
|
ΠΑΡΟΣ |
ΓΕ.Λ. ΠΑΡΟΥ |
Ελένη Ζόμπολα - Φιλόλογος ΕΑΕ |
ΠΑΡΟΣ |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΙΛΟΧΟΥ ΠΑΡΟΥ |
|
ΠΑΡΟΣ |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΡΟΥ |
|
ΠΑΡΟΣ |
ΓΕ.Λ. ΝΑΟΥΣΑΣ ΠΑΡΟΥ |
Γιαννούλα Μπακούρου - Ψυχολόγος |
ΠΑΡΟΣ |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑΟΥΣΑΣ ΠΑΡΟΥ |
|
ΠΑΡΟΣ |
3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΠΑΡΟΙΚΙΑΣ ΠΑΡΟΥ |
Μαριάνθη Τσακιρίδου - Λογοθεραπεύτρια |
ΠΑΡΟΣ |
4ο
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΡΟΙΚΙΑΣ ΠΑΡΟΥ |
|
ΠΑΡΟΣ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΚΑΙΡΙΑΣ ΠΑΡΟΥ |
|
ΠΑΡΟΣ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΩΣΤΟΥ ΠΑΡΟΥ |
|
ΠΑΡΟΣ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΠΑΡΟΥ |
|
ΠΑΡΟΣ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΠΑΡΟΥ |
|
ΠΑΡΟΣ |
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΟΙΚΙΑΣ ΠΑΡΟΥ |
Μαρία-Αικατερίνη Καζάρα - Δασκάλα ΕΑΕ |
ΠΑΡΟΣ |
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΟΙΚΙΑΣ ΠΑΡΟΥ |
|
ΠΑΡΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΚΑΙΡΙΑΣ ΠΑΡΟΥ |
Σωτηρία Ζουρνατζή - Κοινωνική Λειτουργός |
ΠΑΡΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΙΛΟΧΟΥ-ΜΑΡΠΗΣΣΑΣ ΠΑΡΟΥ |
|
ΠΑΡΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΥΚΩΝ-ΚΩΣΤΟΥ ΠΑΡΟΥ |
|
ΠΑΡΟΣ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΟΥΣΑΣ ΠΑΡΟΥ |
|
|
Ονομασία Σχολείου |
Υπεύθυνος Επικοινωνίας |
ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ |
1/Θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΣΧΟΙΝΟΥΣΑΣ |
Ιωάννα Λιζάρδου - Κοινωνική Λειτουργός |
ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ με Λ.Τ. ΣΧΟΙΝΟΥΣΑΣ |
|
ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΧΟΙΝΟΥΣΑΣ |
4/1/2019
20/12/2018
Ορισμός από σχολεία Υπεύθυνου Επικοινωνίας με το Κ.Ε.Σ.Υ. Νάξου
Παρακαλούνται οι Σύλλογοι διδασκόντων των Σχολικών Μονάδων και
Ε.Κ. της περιοχής αρμοδιότητάς μας, σε εφαρμογή του άρθρου 11 του Ν.
4547/2018, με απόφασή τους:
(α) να ορίσουν Υπεύθυνο Επικοινωνίας με το Κέντρο
Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) Νάξου και
(β) σε περίπτωση που δε λειτουργεί ΕΔΕΑΥ, να συστήσουν
Ομάδα Υποστήριξης Μαθητών.
Τα ονόματα των Υπεύθυνων Επικοινωνίας να καταχωρηθούν στη διεύθυνση https://goo.gl/forms/h3p4jYIFzDlLfY1z1.
18/12/2018
Καθορισμός περιοχής αρμοδιότητάς μας
Σας ενημερώνουμε ότι με την υπ. αριθμό Φ.10.7/11164/18-12-2018 Απόφαση του Περιφερειακού Δ/ντή Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Ν. Αιγαίου καθορίστηκε η περιοχή αρμοδιότητας των Κ.Ε.Σ.Υ. του Ν. Αιγαίου. Στην περιοχή αρμοδιότητας του Κ.Ε.Σ.Υ. Νάξου εντάσσονται οι σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που εδρεύουν στα νησιά Νάξος, Μικρές Κυκλάδες (Δονούσα, Σχοινούσα, Ηρακλειά, Κουφονήσια), Αμοργός, Πάρος, Αντίπαρος και Ανάφη.
6/12/2018
Σας καλωσορίζουμε στον επίσημο ιστότοπο του Κέντρου Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) Νάξου!
Ενημερώνουμε την εκπαιδευτική κοινότητα και τους γονείς-κηδεμόνες των μαθητών των Ανατολικών Κυκλάδων ότι το Κ.Ε.Σ.Υ. Νάξου συνεχίζει κανονικά τη διαγνωστική του λειτουργία.
Ωστόσο, εν αναμονή περαιτέρω διευκρινίσεων για την άσκηση των νέων αρμοδιοτήτων των ΚΕΣΥ, εν αναμονή του καθορισμού της περιφέρειας ευθύνης του και εν αναμονή της τροποποίησης των σχετικών εντύπων (αιτήσεων αξιολόγησης, παιδαγωγικών εκθέσεων, γνωματεύσεων), δε θα είναι προσωρινά δυνατή η παραλαβή νέων αιτήσεων για αξιολόγηση μαθητών.
Τέλος, υπενθυμίζουμε τις νέες νομοθετικές διατάξεις για υποχρεωτική σύνταξη και εφαρμογή στο εξής βραχυχρόνιου εξατομικευμένου προγράμματος υποστήριξης για κάθε μαθητή πριν την υποβολή αίτησης αξιολόγησης προς το ΚΕΣΥ (Ν.4547/2018).